Futbol milli takımımızın yeni forması görücüye çıktı.Forma,önceki formalardan farklı olarak içinde kırmızı rengi barındırmıyor.Yeni rengimiz Turkuaz,Turkuaz dünyada başka bir milli takım tarafından kullanılmaması ve Türk kelimesinden türediği için tercih edilmiş.Mantık olarak kafada bir yere otursa da eksik kalan birşeyler var. İyi olduğumuz konular da dahil olmak üzere neredeyse hiçbir konuda markalaşamadık.Buna Milli takım formamız da dahil.


Eski formamızın üstünde uzun bir bant ve üstünde ayyıldız vardı.
O dönemler futbolumuz için çok parlak olmasa da herkes tarafından tanınırdı.Herşeye bir suçlu arama huyumuzdan dolayı o dönemin kötü futbolunun suçlusu olarak bu forma seçildi.Ve forma rafa kalktı.
Renk seçimi,ayrıca tartışılacak bir konu benim aklıma takılan milli takım formasının değişmesi.Futbol,ben dahil birçok kişiyi ilgilendirmese de Dünya'da ciddi bir tanınma aracı.Galatasarayın Avrupadaki başarısı ve Türk Milli takımının Dünya 3. olmasını hatırlayın.
Alametifarika ve Rabarba tarafındabu turkuaz forma konusu ortalıkta yokken formamigeriver hareketi başlatılmıştı.Sitenin amacı 250bin kişiye ulaşmak ve Milli takımın eski formasıyla sahalarda mücadele etmesini sağlamaktı.Site yayında, sizin fikriniz ne bilmiyorum ama ben bu hareketi destekliyorum ve eski formamızın günceleştirilip kullanılmasını istiyorum.

Not:Çizgili milli takım forma fotoğrafı gittigidiyor.com'dan alınmıştır.