Daha önce yazdığım bir yazıda mobil pazarlama'nın diğer bir yazıda ise izinli pazarlamadan bahsetmiştim.Ben ve benim gibi bir çok blog yazarı bu konularda uzun zamandır yazılar yazıyor.Geleceğin reklam,pazarlama stratejileri'nin bu mecralar üzerine oturtulacağından benim kuşkum yok.Artık ,oyunların içine yerleştirilen reklamların yerini advergame'ler,online reklamcılık deyince akla gelen banner'ların yerini ise interaktivitenin sınırlarını zorlayan kampanyalar aldı.Marketing Türkiye bu gelişime kayıtsız kalınamayacağından hareketle, konusunu ağırlıklıklı olarak ;online pazarlama,mobil pazarlama,interaktif mecralar ve trendler'in oluşturacağı aylık IP dergisini çıkarmaya hazırlanıyor. İlk sayı 15 nisan'da okuyucuyla buluşacak merakla bekliyoruz.