Uzun zamandır bloga yazı girişi yapmıyorum.Çok ama cidden çok yoğun,sıkıntılı,eğitici,eğlenceli yani her duygunun yoğun yaşandığı bir dönem geçirdim. Yeniden yazmaya başlayacağım.Daha yoğun şekilde.Yazılarım ilk günden beri olduğu gibi pazarlama iletişimi ağırlıklı olmakla beraber bu dönemde interaktif pazarlama konularının ağırlıkta olacağını şimdiden söyleyemem lazım.Dünyanın ve benim gidişatım bu yönde :)Bu uzun dönem içerisinde çok şey birikti refleksel olarak çok yazmak istediğim konular oldu.Sevindiğim,üzüldüğüm,kızdığım ama bir türlü yazamadım.Neyse artık yazma zamanıdır diyorum:)
Bu uzun süren sessizlikten sonra Türk internet endüstirisinin en önemli şahsiyetlerinden Ersan Özer'in(tanımayanlar için; uzman tv,itiraf.com,istanbul.net sitelerinin kurusucu) yeni viral projesinine bir bakmanızı öneririm paramkayboldu.com Zaten çok yakında blogosferde çok konuşulacağı konusunda şüphem yok.
Hoşgeldim,hoşgeldiz:)